Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Western Romance μινι αλμπουμ

Καλημέρα σας!

Εδώ και καιρό ηθελα να φτιαξω ενα μινι αλλά που χρόνος με την εγκυμοσύνη. Αφου γεννησα λοιπον και είχα απλετο χρόνο ;) σκεφτομουν ότι θα εχω πολύ υλικό στη διαθεσή μου. Η ξαδερφη μου λοιπον ανεβηκε Αθηνα να δει το μπεμπη και να με βοηθησει και μου ζήτησε να της φτιαξω κατι απο scrapbooking! :) Οποτε να η ευκαιρια να της φτιαξω κατι για τα ανηψια της!

Αποφασισα να χρησιμοποιησω χαρτια απο τη σειρα Western Romance της Webster's pages. Τα χαρτια αυτα απο όταν τα πηρα με δυσκολεψαν πολύ. Οκ, ειχαν 2-3 φυλλα φανταστικά αλλά τα υπολοιπα δεν ξερα πως θα μπορουσα να τα χρησιμοποιησω. Και τελικά μου δόθηκε η ευκαιρία στο μινι που εφτιαξα. Οι φώτος δεν ειναι πολύ στολισμενες αφενος μια που το αλμπουμ δεν απευθυνεται σε λατρη του ειδους και αφετερου γιατί ηταν η πρώτη μου αποπειρα. Την επομενη φορα θα το γεμισω περισσότερο!

Ιδου το αποτελεσμα... (οι φώτο ξερετε, χαλια, τραβηγμενες μεταμεσονυκτίως...) :)





το εξώφυλλο ειναι απο χαρτόνι και το μινι κλεινει με κορδελα



Οι εσωτερικές σελίδες ανοιγουν σαν ακορντεον και εχουν όλες φωτο εκτος απο ενα φυλλο που εχει δυο tags, ενα ροζ κι ενα μπλε.











Στη σελίδα με τα tags κολλησα ενα chipboard το οποιο εβαψα σε δυο αποχρώσεις του τυρκουαζ και απο πανω περασα το rock candy για κρακελε εφε. Βγήκε καταπληκτικό αλλά δυστυχώς δε φαινεται στη φωτο...



Τελικα νομιζω ότι τα μινι και τα ευχολογια μου αρεσουν καλύτερα απο τις συνθεσεις... Προς το παρόν εχω ενα γραφείο τόσο ανακατο, μονο πανες του μπεμπη δεν εχει πανω... Πρεπει να ανασκουμπωθώ όμως, γιατί με περιμενει πολύ δουλεια! Εχω να φτιαξω ενα σωρό σελίδες για τα ταξιδιαρικα μινι που θα φτιαξουμε! ;)

Σας φιλώ γλυκά!

12 σχόλια:

  1. Είναι απλά υπέροχο! Και οι φωτογραφίες τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα Βάλια!! Πολύ ανακατωσούρα στα γραφεία μας τελευταία!! Άσε για αυτές τις ταξιδιάρικες σελίδες!! Πολύ όμορφο και καλοδουλεμένο το μίνι σου...Και οι φωτογραφίες ακόμα καλύτερες!! Αγαπώ και γω μίνι...αν και πήγα να παρεκτραπώ τελευταία με τις συνθέσεις...αχ...τι να πεις...Καλή βδομάδα και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή δουλειά! Δε χρειάζεται να το γεμίσεις παραπάνω. Το γεμίζουν οι υπέροχες φωτογραφίες. Να τα χαίρεσαι τα κουκλιά σου!
    Μ'αρέσει το πως ανοίγουν οι σελίδες και ο τρόπος του δεσίματος. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Βαλια!!!απιθανο το μινι..υπεροχα τα χαρτια..τα παιδακια σου κουκλια!!!Και μενα μου αρεσουν τα μινι...δεν εχω φτιαξει ακομα κανενα...θα αρχισω με τα... ταξιδιαρικα μια και καλη!!!καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο μου αρεσει η λύση του ακορντεον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Βάλια,υπέροχο,είμαι σίγουρη ότι από κοντά είναι πολύ καλύτερο...συμφωνώ ότι είναι πιο ωραία τα μίνι, είναι ωραίο να τα ξεφυλίζεις!!τα tags και το λουλούδι στο εξώφυλλο τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλια είναι υπέροχο! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!! Πέρνα αν θέλεις για ένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο!Και πολύ ωραία χαρτιά!
    Να χαίρεσαι τα κουκλάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα και να σου ζήσει το μωράκι, να είναι γερό και καλότυχο!!! Πόσα επεισόδια έχω χάσει. Πανέμορφο το μίνι, μπράβο σου και καλή δύναμη σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βάλια μου αυτό που βλέπω είναι υπέροχο!!!!καλή δουλειά!!!!καλή συνέχεια!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή