Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

A huge thank you!!!

Γεια σας και παλι!!!

Αυτη τη φορά δεν εχω κατι νεο να σας δειξω (ακομα, χεχεχε) αλλά ενιωσα την αναγκη να σας ευχαριστησω όλους θερμά για τις ευχες για την επικειμενη γεννηση του γιου μου! Ειναι πολυ σημαντικο για μενα να ξερω ότι η σκεψη του περιβαλλεται με αγαπη ακομα κι απο ανθρώπους που δε με γνωρίζουν παρα μονο μεσα απο μερικές δημιουργίες σε χαρτί. Κι ενα παραπανω ειδικά αφου η προηγουμενη εγκυμοσυνη μου ειχε πικρό τελος, εχω τώρα μεγαλύτερη αναγκη απο όλη αυτή τη θετική ενεργεια, τώρα ειδικά που πλησιαζουμε στο τελος. Αν ο γιοκας μου δεν κανει του κεφαλιου του (πραγμα δυσκολο εαν μοιασει στη μαμα του), θα τον υποδεχτουμε το αλλο Σαββατο!

Απο τα βαθη της ψυχής μου, σας ευχαριστώ όλους πολύ πολυ!!! Να ειστε παντα καλά εσείς και όσοι αγαπατε!!!

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

BITW "Promise" challenge

Hi everyone!

Today's post is all about the "Promise" challenge of BITW. Needless to say that all my latest work is about my baby boy, whom I am expecting to give birth to from any minute now! :)

This probably is the fastest LO I have ever created, it only took me one day to put it together. If you consider that all my other LOs took about a week to be completed, you might actually consider this one progress! ;)

The papers are from Lena's Beautiful Dreamer kit. Such a lovely kit indeed full of great embellishments!

Here it is...



Hope you enjoy it!

Kissez!!!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Clean n simple Card

Γεια σας και καλή Χρονιά!!!

Περασε πολύς καιρος απο την τελευταια μου αναρτηση διοτι ετοιμαζομαι πυρετωδως για τον ερχομο του μπεμπη μου! Όμως το scrapping δεν το αφησα, ετοιμασα την καρτα για την πρόκληση της Νατασσας του Get Creative, ετοιμασα ενα μινι αλμπουμ/ ευχολογιο για μια μικρή πριγκίπισσα, ενα LO για το ΒΙΤW και φυσικά το μινι αλμπουμ/ ευχολογιο για το μαιευτηριο! :) Όλα θα τα δειτε τις προσεχεις μερες, αν δε με προλαβει η γεννα!!! :)

Ιδου η καρτούλα...



Ειναι πράγματι πολύ απλή (ετσι κι αλλιώς δε φημίζομαι ότι γεμιζω πολύ τις δουλειες μου) αλλά εγινε πολύ γρήγορα και με κεφι! Αυτό φαινεται μαλλον και στα χρώματα της καρτας - ανυπομονώ να ερθει η ανοιξη να κανω βολτουλες με τον μπεμπη μου!

Ομολογώ παντως ότι αυτή τη φορά οι συμμετοχες στο διαγωνισμό ειναι όλες πολύ ωραίες! Φαινεται μας ενεπνευσε το θεμα και οι δημιουργίες της Νατασσας! :)

Kissez!!!

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Beautiful Συνθεση

Καλημέρα σας!

Στα περυσινά γενεθλια της κορης μου ειχαμε περασει όλοι πολύ ωραία και αυτό φανηκε στις φωτογραφίες που βγαλαμε. Τόσο καιρό ειχαμε τις φωτο αλλά δεν ειχα φτιαξει μια συνθεση απο αυτες, ειχα διαλεξει όμως και τη φωτο και το χαρτί, ενα όμορφο χαρτί απο webster's pages που ειχα αγορασει απο την πρώτη μου παραγγελία ακομα γιατι το ειχα λατρεψει αμεσως μολις το ειδα - ειχε επανω ζουμπουλια και ορτανσιες, το αγαπημενο μου λουλουδι!
Μηνες μετά λοιπον ηρθε η ωρα να ξεκινησω τη συνθεση. Ελα μου ντε που το πλαισιο στα αριστερά με δυσκολευε! Και να προσπαθώ να στησω τη συνθεση και τιποτε! Ανετρεξα στο μπλογκ της Gabi Pollaco, μηπως βρω καποια ιδεα και ειδα ότι σε ενα αντίστοιχο χαρτι ειχε κοψει το χαρτι και ειχε ενσωματωσει τη φωτογραφια στην εγκοπη, οποτε αποφασισα να κανω το ιδιο.

Το beautiful ειναι απο Dusty Attic και η πεταλουδα ειναι της Kaiserkraft. Τα εχω βαψει με μωβ μελανι και απο πανω περασα το champagne dazzle της Versamark για εξτρα χρυση λαμψη - δε φαινεται καλά στις φωτο, δεν ειχε και ηλιολουστη μερα μερα σημερα :(

Η χρυση πεταλουδα ειναι της Prima και τα υπολοιπα λουλοδια της Petaloo.

Ελπιζω να σας αρεσει!

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Tag-οστόλιδο!!!

Καλησπέρα σας!!!
Αφου στολίσαμε το δεντρο μας την περασμενη εβδομαδα, ειπα σημερα να φτιαξω ενα tag - στολίδι για το δεντρο - εβλεπα μερικά "κενακια"... :)

Να μην τα πολυλογώ, ορίστε!



Ξερω οτι τα χρώματα δεν ειναι και πολύ χριστουγεννιατικα, αλλά ειπα να απολαυσω για λίγο ακομα τη γλυκια κυριαρχία του ροζ - απο το Φλεβαρη και μετά θα τα βλεπω όλα γαλαζια! ;)

Με αυτο το tag συμμετεχω (τελευταια στιγμή) και στην πρόκληση της Λενας για το χριστουγεννιατικο tag.

Καλά Χριστουγεννα σε όλους!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Το ευχολόγιο της κορης μου!

Μπορει τα γενεθλια της μικρής μου να αργουν ακομη (τελη Μαρτιου) αλλά των φρόνιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν! ;) Ετσι κι εγω, επειδή ο μπέμπης που θα ερθει το Φλεβαρη δε θα μου αφησει πολυ χρόνο ελευθερο, ειπα να το φτιαξω απο τώρα. Ειναι το πρώτο μου και ειμαι πολύ περηφανη για αυτό!

Η εμπνευση για αυτο το ευχολογιο ειναι απο τις δημιουργιες της Ζωης, τις οποίες λατρευω αλλά μεχρι σημερα δεν τολμησα να δοκιμασω... Ζωή σε ευχαριστώ παρα πολύ για όλες τις αποριες που μου ελυσες όσο καιρό μιλαμε και για τις συμβουλες και κυρίως για την εμπνευση!!! Δεν διεκδικώ καμια ιδεα του ευχολογιου μου, παρα μονο την εκτελεση, όλο το υπολοιπο φωναζει «Ζωή»! :)

Χρησιμοποιησα χαρτια απο My Mind’s Eye και διαφορα διακοσμητικά της Prima.

Το εξώφυλλο


Όταν αξιωθώ να παω στη sfragidomania, θα παραγγείλω το ονομα της κορης μου και θα το τοποθετησω επανω δεξια, αφου το βαψω με αυτό το mist.




Στις σελίδες κυριαρχουν οι θηκες με tags.





Για την μικρή πριγκήπισσα μου...




Τα tags με τις πεταλουδες εγιναν με τις αγαπημενες σφραγίδες της Eline's.






Το μικρό βιβλιαρακι διπλα στον πυργο του Αιφελ. :)






Το ακορντεον που ξεδιπλώνει (εσωτερικά εχει τις σφραγιδες πεταλουδας των tags αποτυπωμενες με το Versamark Champagne Dazzle και η διαφανεια στην κορυφή ειναι απο το Beautiful Dreamer kit.






Το οπισθοφυλλο




Ευχομαι να το ευχαριστηθει η μικρή μου!

Blog-οβραβειο!

Καλησπέρα σας!
Εχω καιρο να κανω νεα αναρτηση γιατι δουλευα πυρετωδώς το ευχολογιο της μικρης μου! Και σημερα ξαφνικά βρηκα ενα βραβείο απο την Αλέκα. Αλέκα σε ευχαριστώ πολύ!!!



Με τη σειρα μου, να δωσω το βραβειο στις παρακατω δημιουργους:
στη Σοφία http://sophie-sophiex79.blogspot.com/
στη Μαγδαλινιώ
στη Ζωή

Καλές γιορτες σε όλους!!!