Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Κάρτα γενεθλιων

Γεια σας και παλι! Μετα απο μια κουραστική αλλά υπεροχη Κυριακή, ειμαι ξανα στο pc μου με μια πολύ γρηγορη αναρτηση όσο ακομα κοιμαται ο μπομπος μου. Σημερα ειχαμε το παρτυ γενεθλιων της μεγαλης μας κορης σε πισινα και τα παιδια περασαν υπεροχα! Τα δωρακια που εφτιαξα για τα παιδια θα σας τα δειξω σε επομενη αναρτηση. Ας ειναι καλά η Ελενη και τα κοριτσια του Γκρουπ 1. Ουπς, πολλα ειπα, θα πρεπει να κανετε λιιιγη υπομονη! ;) Εχθες η κορη μου ειχε να παει σε ενα αλλο παρτυ γενεθλιων (busy weekend χιχιχι) οποτε στα γρηγορα ετοιμασα μια καρτουλα. Η ιδεα να χρησιμοποιησω το αντίστροφο μερος του χαρτιου δεν ειναι δική μου, καπου το ειδα και μαλιστα παλι με πεταλουδες. Όποια κοπελα της θυμισει κατι η καρτα μου, ας μου το γραψει για να αποδώσω τα proper credits! :) Ορίστε
Και αν αναρωτιεστε για το γαλαζιο background, ε ναι λοιπον, φωτογραφισα την καρτα πανω στην αλλαξιερα του γιου μου! Τι να κανω η δολια (τρεχουσα ωσαν το Βεγγο) μανα? :) Καλή εβδομαδα να εχουμε!

9 σχόλια:

  1. αχαχχαχα!γελαω με το φοντο...κανει καλη δουλεια η αλλαξιερα!!!!!!
    χρονια πολλα για την κορουλα σας...η καρτα απιθανη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας! ... όσο για την καρτούλα απίθανη! τρελαίνομαι για τις πεταλούδες! καλό βράδυ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεστε τη μπουμπουκούλα σας!!!όταν λέμε πισίνα πού ακριβώς εννοούμε???θέλω να της κάνω τα γενέθλια+ αποχαιρετιστήριο παρτάκι και ψάχνομαι λιγουλάκι...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η κάρτα σου Βάλια μου!! μου αρεσει πολυ το χαρτί που φαίνεται απο κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη καρτούλα!!! Φυσικά το φόντο "κλέβει" την παράσταση.
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη καρτουλα !!!!Να χαίρεστε τα παιδάκια σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη!
    Να χαίρεστε την κορούλα σας! Περιμένουμε να δούμε και τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή