Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Τα 9α γενεθλια της κορης μας

Καλησπέρα σε όλους! Την Κυριακή που μας περασε γιορτασαμε (με μια διμηνη καθυστερηση) τα 9α γενεθλια της κορης μας! Οργανωσαμε ενα παρτυ σε πισινα για να διασκεδασουν με χαρα όλοι οι συμμαθητες και οι φίλοι. Ομολογουμενως τα παιδια περασαν καταπληκτικά και όλα έλεγαν ότι ήταν το καλύτερο παρτυ! :) Λογω του μπεμπη, το μονο που καταφερα να φτιαξω φετος ήταν τα δωρακια των παιδιών. Αποφασισα να φτιαξω καδρακια για το δωματιο τους, με το ονομα του καθε παιδιου επανω κι ευχαριστω πολύ τα κοριτσια απο τη Σφραγιδομανια που τοσο γρηγορα ανταποκριθηκαν στην αναγκη μου! Το μεγαλύτερο όμως ευχαριστώ το οφειλω στην Ελενη που όχι μονο μου εστειλε τα λουλουδια που χρησιμοποιησα στα καδρα των κοριτσιων, αλλά γεμισε το κουτι της με τοσα καλουδια που δε θα μπορουσα να το ειχα φανταστει! Να ευχαριστησω επισης τα κοριτσια του γκρουπ ενα της ανταλλαγης που οργανωσε η Κατερίνα μας! Πολλά απο τα chipboard die cuts που χρησιμοποιησα ήταν είτε της ανταλλαγής ειτε της Ελένης. Τα καδρακια
Τα die cuts καθως και τα ονοματα των αγοριων ειναι κολλημενα με διαστατικά αυτοκολλητα για ογκο, ενω τα χαρτια ειναι τα Small Wonders της Κ&Company. Ευχομαι οι συμμαθητες και συμμαθητριες της μικρης μου να ευχαριστηθηκαν τα δωρα τους και να στολισαν το δωματιο τους! Καλό βραδυ!

14 σχόλια:

  1. τι ομορφά Βάλια μου..μπράβο ειδικά τα κοριτσίστικα :) να την χαίρεστε την μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εεεε Παναγιώτα με λένε!!!! :Ρ είναι τέλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μανούλα...που μέ όλο το τρε΄ξιμο με το μικρό, τα κατάφερες τέλεια! Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας...και τον μπεμπούλη σας!! Πάντα τέτοια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Βάλια πολύ ωραία τα καδράκια ειμαι βέβαιη πως ενθουσιάστηκαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. WOW what an amazing job!!!!!!!!!!! happy belated birthday!...( is such a fabulous age isnt it?
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα! Είμαι σίγουρη ότι τα καταχάρηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε καλά τα καλύτερα δώρα σε παιδικό πάρτι που έχω δεί ποτέ!!! μπράβο σου Βάλια!!! τέλεια!!! αναλαμβάνεις και τα δικά μας πάρτι? χιχι! καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απιστευτα δωρακια !!!!Θελω και εγω ενα!!!χιχχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα και τέλεια ιδέα για δωράκι!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα καδράκια!!! Η γραμματοσειρά για τα ονόματα από μήτρα είναι ή έτοιμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ βρε Βάλια μου!Αχ βρε Βάλια μου!!!!!!!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή