Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Το αλμπουμ του γιου μου!!! :)

Καλημέρα σας!

Μεσα στις πυρετώδεις ετοιμασίες για τον ερχομο του μπεμπη μου, εννοειται πως βρηκα χρόνο να φτιαξω κι ενα ευχολογιο/ αλμπουμ για το μωρακι μου που ερχεται. Χρησιμοποιησα χαρτια απο My minds Eye και διαφορα διακοσμητικά.

Το εξώφυλλο



Τα στοιχεία που θα αφορουν τη γεννηση του με χώρο κατω δεξια για μια μικρή φώτο



Τρία tags για να γραψουμε τις ευχες μας οι γονεις του και η μεγαλη του αδερφή



Ακομα τρία tags για θειους/ θειες/ ξαδερφια




Ενα μικρό booklet - κολλημενο με βελκρο στο χαρτι του αλμπουμ για ευχες παππουδογιαγιαδων





Δυο μεγαλες τσεπες



Tags μικρά και μεγαλα για ευχες και φωτογραφίες





Εδώ θα σημειώνω το υψος και το βαρος ανα μηνα καθώς και το τι τρώει ο μπομπιρας μου.





Εδώ θα γραφτουν τα κατορθώματά του μεχρι το πρώτο ετος του και ίσως να μπουν και μερικες μικρές φώτο...



Και το οπισθόφυλλο.



Ανυπομονώ να γεμίσω κι αυτό και άλλα αλμπουμ με φωτος και ενθυμια απο τα παιδιά μου!!!

Φιλάκια

22 σχόλια:

  1. WOW! This is absolutely beautiful..absolutely gorgeous. What do you say, if I have a baby by the end of the year, will you make me one? LOL! Seriously! I would love one! With payment and postage paid Ok?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. consider that a promise!!! :) Αν και η δική μου δουλεια υστερει απιστευτα σε σχεση με τη δική σου. Θα ειναι φτιαγμενο όμως με πολύ πολύ αγαπη για το μωρακι σου! Oύτε λεξη για payment και postage όμως, ε? lots of hugs and kissez!!!

      Διαγραφή
  2. είναι φοβερό!πανέμορφο!μην μου βάζεις ιδέες όμως τώρα...με το καλό Βάλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο !!!!!μπραβο Βάλια είναι πολύ γλυκο και πολύ χρήσιμο ...μακάρι να είχα φτιάξει και εγω στην μικρή τότε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι φανταστικό!!!! Καθαρές γραμμές, φοβερά χαρτιά, πολύ περιποιημένο!!! Εξαιρετική δουλειά Βάλια!!!! παίρνεις 20 με τόνο!!! Με το καλό να το γεμίσεις όμορφες αναμνήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο Βάλια!!!Φαινεται ότι ειναι φτιαγμένο με πολύ αγάπη!!
    Με το καλό να αγκαλίασεις τον μικρούλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω Βάλια είναι πανέμορφο!!!Και τα χαρτιά φανταστικά!!Φαντάζομαι συναισθήματα όταν το έφτιαχνες!!Μπράβο,μπράβο!!Με το καλό να έρθει ο μικρούλης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλια μου είναι εξαιρετικό! Τα χαρτιά είναι υπέροχα, τα χρησιμοποίησες με πολύ ωραίο τρόπο!!! Μπράβο! Με το καλό να γεννήσεις και να το γεμίσετε με όμορφες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είναι απίστευτο!!!τέλειο!!έχεις γίνει expert!!!μακάρι να τα καταφέρω κι εγώ να φτιάξω κάτι τόσο ωραίο!!!με το καλό να έρθει το μπεμπέ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάλια είναι υπέροχο!!! Ας είναι γεμάτο με τις πιο γλυκές αναμνήσεις!!! Με το καλό να αγκαλιάσεις το μικρούλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βάλια είναι πανέμορφο!!!! Πολύ όμορφα χρώματα και όλα μελετημένα και φτιαγμένα με πολύ αγάπη και μεράκι! Με το καλό να το γεμίζεις με αναμνήσεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. apla panemorfo!!!mou arese polu pou den einai fortomeno... einai polu kalogousto kai peripoiimeno !!!!!!!ekanes katapliktiki doulia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    na nai gero to moraki sou euxomai kai fusika kai i koroula sou!!!
    arketa egrapsa omos pao na do kai alles anartiseis sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανέμορφο...γι αυτό αργεί ο μπέμπης...όσο αργώ να βγω σου λέει όλο και κάτι θα μου φτιάχνει...Για άλλη μια φορά θα σου ευχηθώ να είναι γερός και δυνατός...ευτυχισμένος πιστεύω ότι είναι και τώρα...καταλαβαίνει τι μαμά θα έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικο...υπεροχο!!!φοβερη δουλεια Βαλια!!με το καλο να ερθει ο μικρουλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι υπέροχο!!!!απλό και μου αρέσει που έχεις αφήσει χώρο για φωτογραφίες και ευχές!!!με το καλό!!!να είναι γερός και δυνατός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ παρα πολυ όλες για τις ευχες σας! Να ειστε καλά και να χαιρεστε όσους αγαπάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικό!!! Με το καλό και το νινί σου! Υπέροχο...καλά κόλλησα τώρα!! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Iperoxo!!Omorfo!Poli simpatitiko !!O Teos mazi me to pedisu ke me tin ikogeniasu!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή