Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Everyday Goddess – WW1 April challenge

Hello everyone! This month White with 1 chose a color which has become my latest addiction – mint! This photo was taken 5 years back on our summer vacation. My step daughter blooms every day that passes by!

I decided to use very few supplies for my layout. I used my favorite 13 Arts pastel mint mist, modeling paste, bundled sage distress ink and a TA charcoal mist. Stencils, stamps and flowers, prima resins and bling are all the rest.

Everyday Goddess

 

Some close ups

Everyday Goddess_cl01 Everyday Goddess_cl02

Everyday Goddess_cl03

Kissez!

26 σχόλια:

  1. είναι φανταστική η σύνθεση σου!!!!!!!!!για μένα, η καλύτερη σου μέχρι τώρα!!!!!λάτρεψα τα πάντα!!!καλή επιτυχία, αν και είναι εξασφαλισμένη!!!πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα!!! Συμφωνώ με την Αλεξάνδρα!! Και για μένα η καλύτερη σου! Μπράβο Βάλια μου!!! <3

      Καλο βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Δεν υπάρχει,δεν υπάρχει δεν υπάρχει!!!!!!Αυτη η συνθεση παει για διακριση!!!!Και η φωτογραφια της μικρής τόσο ματόσο ωραια!!!!!Ναι θα συμφωνήσω πως ειναι η καλύτερη σου ως τώρα!!!!Καλή επιτυχία!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι απίστευτη - δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!! Καταπληκτικό στήσιμο, χρώμα, cluster... Όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάλια τι καταπληκτική σελίδα είναι αυτή;;Πραγματικά έχω πάθει!Το στήσιμο είναι ΤΕΛΕΙΟ!!Μπράβο σου Βάλια μου,μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική! είναι όλα πανέμορφα! το χρώμα , το στήσιμο! φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ....τι υπέροχη σύνθεση είναι αυτή???? Πάρα πολύ μου αρέσει Βάλια... έχει κάτι φοβερά εκλεπτισμένο...εξαιρετική λέμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλια υπεροχη συνθεση!!!πραγματικα ολα τελεια!!!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι φανταστική!!!!!Δεν έχω λόγια!!!!!Μπράβο Βάλια και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά η καλύτερη σου εως τώρα!! Είναι ολα τέλεια!! Το στήσιμο, τα χρώματα, οι υφές...όλα!! Καλή επιτυχία αν και και εγώ πιστεύω οτι η διάκριση είναι σίγουρη!! Μπράβο σου κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστική σύνθεση Βάλια μου! Υπέροχα χρώματα, διακοσμητικά, στήσιμο και μια τέλεια φωτογραφία! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι καλλιτέχνης!(Κι εγώ έχω κολλήσει με το mint.Ταιριάζει τέλεια με ότι κι αν φτιάξει κανείς.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά, αυτή η απόχρωση του πράσινου είναι το κάτι άλλο! Μου αρέσει που χώρισες τη σελίδα στη μέση και πώς, όμως, ισορρόπησες χρώματα, τίτλο και μπουκέτο!!! Πανέμορφη σελίδα!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικη !!!!!!! Καταπληκτικο στήσιμο χρώματα τεχνικές !!!!!!!
    Καλη επιτυχία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. This is absolutely gorgeous! I just love it! Thanks for joining us at WW1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Wow Valia this is positively gorgeous! Stunning background work. Very inspiring! I look forward to seeing what you do with next month's colour at WW1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Spectacular babe, such a beautiful piece of scrap art,thanks for joining us at WW1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. sigh!
    How beautiful is this.. gorgeous work
    thanks for playing along with us at WW1 :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. WOW!! This is absolutely stunning!! Love it. Thanks for playing along this month. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίστευτη σελίδα! Απο χρώμα, στήσιμο, τα πάντα ειναι τέλεια δουλεμένα και τοποθετημένα! Μπράβο Βάλια! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή