Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Το αλμπουμ της δασκαλας μας

Γεια σας! Ελπιζω ο blogger να εχει κεφια αποψε και να εμφανισει σωστα την αναρτηση! (γκρρρ...) Για το τελος της χρονιας θελαμε να κανουμε ενα δώρο στην εξαιρετική δασκαλα μας! Όλα τα παιδιά της ταξης εφτιαξαν μια ζωγραφια κι εγραψαν τις ευχες τους. Ανελαβα λοιπον να δεσω τις ζωγραφιες σε ενα ωραιο αλμπουμ για να το εχει ενθυμιο η δασκαλα μας για τη σχολική χρονιά που περασε. Η ιδεα για το δεσιμο ήταν της Κατερίνας και την ευχαριστω πολύ! Το εξώφυλλο Μια λεπτομερεια απο το κλαστερακι Η εσωτερική πλευρά του εξωφυλλου με τη φωτο της ταξης Οι ζωγραφιες δεμενες με το καινουριο μου Bind-it-All! :) Το οπισθόφυλλο Ευχομαι να αρεσε στη δασκαλα μας! Κυρία Δήμητρα, σας ευχαριστούμε παρα πολύ!!!

14 σχόλια:

  1. απίθανο ειναι! είμαι σίγουρη οτι θα της άρεσε!... είναι γεμάτο πολύ αγάπη απο τα παιδιά και φτιαγμένο με πολύ μεράκι απο εσένα! καλημέρα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο Βάλια, έκανες πολυ καλή δουλειά!!! Το ωραιότερο ενθύμιο για μια δασκάλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο και υπέροχο ενθύμιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχο άλμπουμ και τι ωραία ιδέα δώρο για τη δασκάλα να έχει τις ζωγραφιές των παιδιών σαν ενθύμιο.Όσο για τη δουλειά που έκανες δεν έχω λόγια..εξαιρετική επιλογή το χαρτί του εξώφυλλου και η διακόσμηση! μπράβο Βάλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαλια υπεροχο!!!!!!!!πολυ καλη ιδεα με τις ζωγραφιες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βάλια είναι πανέμορφο! Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά... ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! Δεν έχω λόγια! Πανέμορφα χαρτιά και διακοσμητικά. Είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψει η δασκάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφο!!ποιος δεν θα χαιρόταν με ένα τέτοιο δώρο!!Μπράβο Βάλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Βάλια μου έκανες κάτι με το blog σου?Δεν λαμβάνω πλέον ενημερώσεις σου ούτε στο google reader!Υπέροχο το αλμπουμάκι σου!!Υπέροχο δώρο!Πάω να δω τώρα τις αναρτήσεις σου που έχω χάσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια άλλαξα τη διεύθυνση του blog γιατί είχα φάει πολλή καζουρα για την προηγουμενη! :) Δυστυχώς όμως όσοι ησαστε εγγεγραμενοι δεν παίρνετε πια ενημερώσεις... :(

      Διαγραφή
  10. lovely album I love the lace on the inside,,,clever idea!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βάλια ξέρεις πόσο καιρό σε ψάχνω!;;; Σε είχα στους σελιδοδείκτες μου και δεν μπορούσα να σε βρω πουθενά! Έψαχνα να βρώ ένα ημερολόγιο εγκυμοσύνης που έχεις κάνει και τώρα που σε βρήκα βλέπω και άλλα πολύ υπέροχα πράγματα που έχεις κάνει! Να είσαι καλά κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφο, εξαιρετικό δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή