Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Το ευχολόγιο της κορης μου!

Μπορει τα γενεθλια της μικρής μου να αργουν ακομη (τελη Μαρτιου) αλλά των φρόνιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν! ;) Ετσι κι εγω, επειδή ο μπέμπης που θα ερθει το Φλεβαρη δε θα μου αφησει πολυ χρόνο ελευθερο, ειπα να το φτιαξω απο τώρα. Ειναι το πρώτο μου και ειμαι πολύ περηφανη για αυτό!

Η εμπνευση για αυτο το ευχολογιο ειναι απο τις δημιουργιες της Ζωης, τις οποίες λατρευω αλλά μεχρι σημερα δεν τολμησα να δοκιμασω... Ζωή σε ευχαριστώ παρα πολύ για όλες τις αποριες που μου ελυσες όσο καιρό μιλαμε και για τις συμβουλες και κυρίως για την εμπνευση!!! Δεν διεκδικώ καμια ιδεα του ευχολογιου μου, παρα μονο την εκτελεση, όλο το υπολοιπο φωναζει «Ζωή»! :)

Χρησιμοποιησα χαρτια απο My Mind’s Eye και διαφορα διακοσμητικά της Prima.

Το εξώφυλλο


Όταν αξιωθώ να παω στη sfragidomania, θα παραγγείλω το ονομα της κορης μου και θα το τοποθετησω επανω δεξια, αφου το βαψω με αυτό το mist.




Στις σελίδες κυριαρχουν οι θηκες με tags.





Για την μικρή πριγκήπισσα μου...




Τα tags με τις πεταλουδες εγιναν με τις αγαπημενες σφραγίδες της Eline's.






Το μικρό βιβλιαρακι διπλα στον πυργο του Αιφελ. :)






Το ακορντεον που ξεδιπλώνει (εσωτερικά εχει τις σφραγιδες πεταλουδας των tags αποτυπωμενες με το Versamark Champagne Dazzle και η διαφανεια στην κορυφή ειναι απο το Beautiful Dreamer kit.






Το οπισθοφυλλο




Ευχομαι να το ευχαριστηθει η μικρή μου!

12 σχόλια:

  1. ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΑΤΡΕΎΩ ΤΡΥΦΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΧΑΖΟ........ ΄Η ΝΟΜΙΖΩ; ΦΙΛΑΚΙΑ.
    ΜΑΜΑ ΒΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάλια έχεις κάνει απίστευτη δουλειά χίλια μπράβο!!!!! Είναι πανέμορφο και μπορεί να ακολούθησες οδηγίες σίγουρα όμως εχει την δική σου πινελιά :)Πολύ ωραία η επιλογή σου στα χαρτιά και στα χρώματα και πάλι μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανεμορφη δουλεια με ωραια χαρτια και χρωματα..σουπερ..καλο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Bάλια ήμουν σίγουρη ότι θα το έκανες φοβερό !!Χιλια μπράβο !!!!!!!!!!Ευχαριστω για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βαλια!!!! Τι τελειο το ευχολογιο!!!!!! Τελικά οι λεπτομεριες κανουν τη διαφορά!! Και το δικο σου είναι τόσο προσεγμενο μεχρι και την παραμικρή λεπτομερεια!!! Μπράβο και παλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο και πολύ ρομαντικό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βαλια είναι πααααρα πολύ όμορφο και ειδικά για πρώτο σου είναι καταπληκτικό!!!! Μπράβο σου, πολύ όμορφα χρώματα, τέλειος συνδυασμός και αρμονία σε όλα! Έχεις πολύ καλό γούστο και μεράκι!!!! Μπράβο σου που το έφτιαξες τόσο νωρίς και με το καλό να έρθει το νέο σου μωράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω μεινει με ανοιχτο το στόμα!!!!!!!!!!! ΘΕΪΚΟ!!!!!!!! Απο τα πιο ωραια που εχω δει!!!!
    Να το γεμισετε με υπεροχες γλυκες ευχες!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι πανεμορφο!!!πολυ ρομαντικο το υφος του και ομορφα στολισμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχω γαμο βαπτιση 30 αυγουστου κ ενδιαφερομαι για ενα ξεχωριστο ευχολογιο ποσο κοστιζουν περιπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή